Zřizování a rekonstrukce elektrických instalací v nástavbách, vestavbách (přístavbách) a v panelových domech - svazek 115

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zřizování a rekonstrukce elektrických instalací v nástavbách, vestavbách (přístavbách) a v panelových domech - svazek 115 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zřizování a rekonstrukce elektrických instalací v nástavbách, vestavbách (přístavbách) a v panelových domech - svazek 115 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zřizování a rekonstrukce elektrických instalací v nástavbách, vestavbách (přístavbách) a v panelových domech - svazek 115 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

Zřizování a rekonstrukce elektrických instalací v nástavbách, vestavbách (přístavbách) a v panelových domech - svazek 115 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Zřizování a rekonstrukce elektrických instalací v nástavbách, vestavbách (přístavbách) a v panelových domech - svazek 115 - Dvořáček Karel. Příručka rozšiřuje stávající, třetí vydání stále velmi žádané publikace „Rekonstrukce a opravy elektrických rozvodů v panelových domech“. Toto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zřizování a rekonstrukce elektrických instalací v nástavbách, vestavbách (přístavbách) a v panelových domech - svazek 115 je 342 Kč

Výběr knih autora Karel Dvořáček

Zobrazit všechny knihy autora Karel Dvořáček
Výběr knih vydavatele IN-EL

Zobrazit všechny knihy vydavatele IN-EL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.