Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
293 Kč
Není skladem

Krátký popis
V učebnici se na příkladech a úlohách procvičují základy elektrotechniky, a to v kapitolách: •Stejnosměrný proud •Řešení obvodů stejnosměrného proudu •Elektrostatické pole •Magnetické pole •Elektromagnetická indukce •Střídavé proudy •Řešení obvodů střídavého proudu •Symbolická metoda řešení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektrotechnika III. Pro SOŠ a SOU je 305 Kč

Výběr knih autora Antonín Blahovec

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Blahovec
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.