Eponym Alo Trio Band

CD
a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eponym Alo Trio Band koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Eponym se jmenuje koktejl, umíchaný principálem a hudebníkem Vlastimilem Třešňákem. Smíchal tři netradiční ženské hlasy (Martina Menšíková, Natálie Řehořová a Pavla Stránská), přimixoval extrakt prvotřídních, převážně jazzových muzikantů, a celé to okořenil svými texty a hudbou Jana Volného.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eponym Alo Trio Band je 260 Kč

Výběr knih autora CD

Zobrazit všechny knihy autora CD
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.