Eragon (ilustrované vydání)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 499 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
753 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
849 Kč
Není skladem

Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
759 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Albatros
Albatros
849 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eragon (ilustrované vydání) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úchvatně ilustrovaný první díl tetralogie Odkaz Dračích jezdců Vraťte se do světa Eragona ve výpravném vydáním prvního dílu slavné série od Christophera Paoliniho. Nechte se okouzlit osudem chudého farmářského chlapce, který se spolu s dračicí Safirou vydává na nebezpečnou cestu královstvím pod…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eragon (ilustrované vydání) je 791 Kč

Výběr knih autora Christopher Paolini

Zobrazit všechny knihy autora Christopher Paolini
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.