Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace renomovaných českých politologů, kteří se dlouhodobě věnují výzkumu voleb a volebních systémů, se zaměřuje na analýzu a průběh voleb do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019. Zkoumaná problematika je přitom nahlížena z několika různých výzkumných perspektiv, a sice institucionálně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby? je 209 Kč

Výběr knih autorů Jakub Charvát , Pavel Maškarinec

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Charvát, Pavel Maškarinec

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.