Everybody

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Everybody koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Everybody koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Everybody koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Everybody koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
From the award-winning author of Crudo, this is an exhilarating and eminently readable study of the long struggle for bodily freedom – from gay rights and sexual liberation to feminism and the civil rights movement. Drawing on their own experiences in protest and travelling from Weimar Berlin…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Everybody je 319 Kč

Výběr knih autora Olivia Laing

Zobrazit všechny knihy autora Olivia Laing
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.