The Garden Against Time

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Garden Against Time koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Garden Against Time koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Garden Against Time koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Garden Against Time koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Garden Against Time is the No.1 Sunday Times bestseller from acclaimed writer Olivia Laing; a passionate, epic exploration of the power and possibilities of gardens.When Olivia Laing began to restore a walled garden in Suffolk, an overgrown Eden of unusual plants, the work drew them into an…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Garden Against Time je 308 Kč

Výběr knih autora Olivia Laing

Zobrazit všechny knihy autora Olivia Laing
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.