Mesto osamelosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 332 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mesto osamelosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mesto osamelosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mesto osamelosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Keď sa Olivia Laing presťahovala do New Yorku, ocitla sa v priestore osamelosti. Tejto zahanbujúcej skúsenosti sa spoločnosť vyhýba ako moru, ale ju začala fascinovať a rozhodla sa „mesto osamelosti“ skúmať prostredníctvom výtvarného umenia. Vo svojej knihe sa prechádza New Yorkom, dielami a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mesto osamelosti je 404 Kč

Výběr knih autora Olivia Laing

Zobrazit všechny knihy autora Olivia Laing
Výběr knih vydavatele Inaque

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inaque
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.