Funny Weather

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Funny Weather koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Funny Weather koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Funny Weather koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Funny Weather koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Funny Weather koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Funny Weather koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
'A brave writer whose books open up fundamental questions about life and art' – TelegraphIn this inspiring collection of essays, acclaimed writer and critic Olivia Laing makes a vivid and politically-engaged case for the importance of art – especially in the turbulent weather of the twenty…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Funny Weather je 300 Kč

Výběr knih autora Olivia Laing

Zobrazit všechny knihy autora Olivia Laing
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.