Jan Theobald Held - Fakta a poznámky k mému budoucímu nekrologu I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Theobald Held - Fakta a poznámky k mému budoucímu nekrologu I. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Theobald Held - Fakta a poznámky k mému budoucímu nekrologu I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
444 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Jan Theobald Held - Fakta a poznámky k mému budoucímu nekrologu I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
535 Kč
Není skladem

Jan Theobald Held - Fakta a poznámky k mému budoucímu nekrologu I. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jan Theobald Held (1770–1851) byl nejenom výraznou postavou počátků novodobé medicíny u nás, jedním z předních reprezentantů pražské univerzity a zároveň také hudebním skladatelem i výkonným hudebníkem, ale především mužem s neobyčejně zajímavým, téměř „stendhalovským“, jak píše autorka úvodu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jan Theobald Held - Fakta a poznámky k mému budoucímu nekrologu I. je 480 Kč

Výběr knih autorů Daniela Tinková , Květ Jindřich

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Tinková, Květ Jindřich
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.