The Fellowship of the Ring : The Lord of the Rings, Part 1, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Fellowship of the Ring : The Lord of the Rings, Part 1, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Fellowship of the Ring : The Lord of the Rings, Part 1, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Fellowship of the Ring : The Lord of the Rings, Part 1, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Fellowship of the Ring : The Lord of the Rings, Part 1, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Continuing the story begun in The Hobbit, this is the first part of Tolkien's epic masterpiece, The Lord of the Rings, featuring a striking black cover based on Tolkien's own design, the definitive text, and a detailed map of Middle-earth. Sauron, the Dark Lord, has gathered to him all the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Fellowship of the Ring : The Lord of the Rings, Part 1, 1. vydání je 255 Kč

Výběr knih autora John Ronald Reuel Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora John Ronald Reuel Tolkien
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.