A Secret Vice : Tolkien on Invented Languages

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Secret Vice : Tolkien on Invented Languages koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Secret Vice : Tolkien on Invented Languages koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A Secret Vice : Tolkien on Invented Languages koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Secret Vice : Tolkien on Invented Languages koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
First ever critical study of Tolkien’s little-known essay, which reveals how language invention shaped the creation of Middle-earth and beyond, to George R R Martin’s Game of Thrones. J.R.R. Tolkien’s linguistic invention was a fundamental part of his artistic output, to the extent that later…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Secret Vice : Tolkien on Invented Languages je 268 Kč

Výběr knih autora John Ronald Reuel Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora John Ronald Reuel Tolkien
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.