The Hobbit Facsimile First Edition (80th anniversary slipcase edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 654 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Hobbit Facsimile First Edition (80th anniversary slipcase edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
689 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Hobbit Facsimile First Edition (80th anniversary slipcase edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
805 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Hobbit Facsimile First Edition (80th anniversary slipcase edition) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
654 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This sumptuous gift set includes a replica of the very rare first edition of The Hobbit, the only edition where one can now read the original version of the story before Tolkien re-edited it to become the one enjoyed by readers since 1951. The Hobbit was published on 21 September 1937, with a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Hobbit Facsimile First Edition (80th anniversary slipcase edition) je 716 Kč

Výběr knih autora John Ronald Reuel Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora John Ronald Reuel Tolkien
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.