The Hobbit & The Lord of the Rings Boxed Set, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 2 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Hobbit & The Lord of the Rings Boxed Set, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 591 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Hobbit & The Lord of the Rings Boxed Set, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 789 Kč
Není skladem

The Hobbit & The Lord of the Rings Boxed Set, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 888 Kč
Není skladem

Krátký popis
Boxed gift set of Tolkien's classic masterpieces, fully illustrated throughout in watercolour by the acclaimed and award-winning artist, Alan Lee, Conceptual Designer on Peter Jackson's THE HOBBIT films. Since they were first published, The Hobbit and The Lord of the Rings have been two books…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Hobbit & The Lord of the Rings Boxed Set, 1. vydání je 2 756 Kč

Výběr knih autora John Ronald Reuel Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora John Ronald Reuel Tolkien
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.