The History of Middle-Earth 04: Shaping of Middle-Earth

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The History of Middle-Earth 04: Shaping of Middle-Earth koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The History of Middle-Earth 04: Shaping of Middle-Earth koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem

The History of Middle-Earth 04: Shaping of Middle-Earth koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The History of Middle-Earth 04: Shaping of Middle-Earth koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The fourth volume that contains the early myths and legends which led to the writing of Tolkien's epic tale of war, The Silmarillion. In this fourth volume of The History of Middle-earth, the shaping of the chronological and geographical structure of the legends of Middle-earth and Valinor is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The History of Middle-Earth 04: Shaping of Middle-Earth je 329 Kč

Výběr knih autora John Ronald Reuel Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora John Ronald Reuel Tolkien
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.