Fízl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fízl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fízl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Fízl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
461 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fízl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Fízl je něco mezi esejem, historiografickou prací a beletrií, přechází volně z jednoho žánru do druhého a zároveň je i překračuje. Práce sice vychází z materiálů, které produkovala komunistická tajná policie, nepracuje s nimi ale způsobem, jaký používá historiografie – není svázána…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fízl je 431 Kč

Výběr knih autora Petr Placák

Zobrazit všechny knihy autora Petr Placák
Výběr knih vydavatele Torst

Zobrazit všechny knihy vydavatele Torst
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.