Flash 6: Když zamrzne peklo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Flash 6: Když zamrzne peklo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Flash 6: Když zamrzne peklo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flash 6: Když zamrzne peklo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flash 6: Když zamrzne peklo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flash 6: Když zamrzne peklo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Komiksy - od společnosti Crew.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Flash 6: Když zamrzne peklo je 286 Kč

Výběr knih autorů Joshua Williamson , Michael Moreci

Zobrazit všechny knihy autora Joshua Williamson, Michael Moreci
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.