Forbes Cooking

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 646 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Forbes Cooking koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
646 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Forbes Cooking koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
648 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Forbes Cooking koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
751 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Forbes Cooking koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
648 Kč
Není skladem

Forbes Cooking koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
707 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Forbes Cooking koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
711 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Forbes Cooking koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
648 Kč
Není skladem

Krátký popis
Požitkářská kuchařka Forbes Cooking není jen výčtem receptů, ale předlohou pro sváteční i všední dny, které se díky ní zalesknou bohatstvím chutí a vůní. Projezte se světovými kuchyněmi a nechte se podmanit jejich hojností a dekadencí, ale také vyvážeností zdravého stravování. Servírujeme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Forbes Cooking je 679 Kč


Výběr knih vydavatele barecz & conrad books

Zobrazit všechny knihy vydavatele barecz & conrad books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.