Jak být nejlepší na světě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak být nejlepší na světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jak být nejlepší na světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být nejlepší na světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Jak být nejlepší na světě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být nejlepší na světě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být nejlepší na světě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak být nejlepší na světě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Jak být nejlepší na světě? od autora seriálu Dobré místo (The Good Place) je vtipným a inspirativním průvodcem etickým životem, který čerpá z 2400 let starého učení mudrců celého světa. Většina lidí si o sobě myslí, že jednají "dobře", ale ne vždy lze snadno rozlišit, co je to "dobré" a …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak být nejlepší na světě je 381 Kč

Výběr knih vydavatele barecz & conrad books

Zobrazit všechny knihy vydavatele barecz & conrad books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.