Královna všech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Královna všech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Královna všech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna všech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
466 Kč
Není skladem

Královna všech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna všech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna všech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna všech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
Britská královna Alžběta II. zemřela 8. září 2022. Odešla v úctyhodném věku 96 let, jen několik měsíců poté, co v červnu oslavila v roce 2022 své platinové jubileum, sedmdesát let na trůně. Její příběh je bez nadsázky příběhem století. Britská panovnice desítky let budila všeobecný respekt,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Královna všech je 416 Kč

Výběr knih vydavatele barecz & conrad books

Zobrazit všechny knihy vydavatele barecz & conrad books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.