Jak žít ekologicky? - Zelená řešení pro svět po pandemii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak žít ekologicky? - Zelená řešení pro svět po pandemii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak žít ekologicky? - Zelená řešení pro svět po pandemii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak žít ekologicky? - Zelená řešení pro svět po pandemii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak žít ekologicky? - Zelená řešení pro svět po pandemii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem

Jak žít ekologicky? - Zelená řešení pro svět po pandemii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha přináší jasné odpovědi na ekologická dilemata, jimž ve své snaze o udržitelný život každodenně čelíme. Jsou elektromobily skutečně zelené? Co je lepší: elektrický, nebo bambusový zubní kartáček? Je pro planetu lepší sprcha nebo vana? Je ekologické mít domácího mazlíčka? Nebo je vůbec…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak žít ekologicky? - Zelená řešení pro svět po pandemii je 336 Kč

Výběr knih autora Georgina Wilson-Powell

Zobrazit všechny knihy autora Georgina Wilson-Powell
Výběr knih vydavatele barecz & conrad books

Zobrazit všechny knihy vydavatele barecz & conrad books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.