Let naslepo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Let naslepo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Let naslepo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Let naslepo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Let naslepo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Let naslepo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Objevte firemní skandál, jenž otřásl světem, stál stovky nevinných životů a téměř zničil jednu globální instituci. Firma Boeing je sto let starý průmyslový obr, který pamatuje počátky komerčních letů, bombardovací mise za druhé světové války, a dokonce přistání na Měsíci. Přesto v letech 2018 a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Let naslepo je 380 Kč

Výběr knih vydavatele barecz & conrad books

Zobrazit všechny knihy vydavatele barecz & conrad books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.