Forward the Foundation

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Forward the Foundation koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Forward the Foundation koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Forward the Foundation koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Forward the Foundation koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
227 Kč
Není skladem

Krátký popis
At last, the costly and bitter war between the two Foundations had come to an end. The scientists of the First Foundation had proved victorious; and now they retum to Hari Seldon's long-established plan to build a new Empire that the Second Foundation is not destroyed after all-and that its…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Forward the Foundation je 267 Kč

Výběr knih autora Isaac Asimov

Zobrazit všechny knihy autora Isaac Asimov
Výběr knih vydavatele Random House

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.