Fotografie No.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 783 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fotografie No. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
783 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fotografie No. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fotografie No. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
891 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fotografie No. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
871 Kč
Není skladem

Fotografie No. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
812 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fotografická monografie Petra Zhoře přináší průřez jeho celoživotním dílem od šedesátých let po současnost.Najdete v ní tedy vše podstatné z autorova originálního rukopisu, pro který jsou typické zneklidňující světelné linie, nezúčastněné tváře figurín, chladné odlesky, včetně surrealistické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fotografie No. je 848 Kč

Výběr knih autorů Michal Janata , Petr Zhoř

Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata, Petr Zhoř
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.