Geny, buňky a mozek - Prométheovský příslib nové biologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Geny, buňky a mozek - Prométheovský příslib nové biologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Geny, buňky a mozek - Prométheovský příslib nové biologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Geny, buňky a mozek - Prométheovský příslib nové biologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Geny, buňky a mozek - Prométheovský příslib nové biologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Spoluobjevitel struktury DNA James Watson svého času prohlásil, že „lidský osud není ve hvězdách, ale v genech“. Manželé Roseovi dokladují, jak jsou taková velkohubá deterministická tvrzení naivní a současně nebezpečně manipulativní. Příslib blahobytné zdravé společnosti prospívající díky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Geny, buňky a mozek - Prométheovský příslib nové biologie je 386 Kč

Výběr knih autorů Hilary Rose , Steven Rose

Zobrazit všechny knihy autora Hilary Rose, Steven Rose
Výběr knih vydavatele Emitos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Emitos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.