Na cestě ke svatbě Transformace milostného vztahu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na cestě ke svatbě Transformace milostného vztahu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě ke svatbě Transformace milostného vztahu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě ke svatbě Transformace milostného vztahu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Na cestě ke svatbě Transformace milostného vztahu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
397 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jungiánská terapeutka Linda Schierse Leonard píše s hlubokým porozuměním a praktickou moudrostí o touze po skutečné svatbě, takové, která spojí dvě bytosti v posvátném hledání smyslu života. U mnoha lidí se tato touha soustředí na hledání závazného vztahu se spřízněnou duší. U jiných se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na cestě ke svatbě Transformace milostného vztahu je 238 Kč

Výběr knih autora Linda Schierse Leonard

Zobrazit všechny knihy autora Linda Schierse Leonard
Výběr knih vydavatele Emitos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Emitos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.