Noční škola - Probuďte se a poznejte sílu spánku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Noční škola - Probuďte se a poznejte sílu spánku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Noční škola - Probuďte se a poznejte sílu spánku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Noční škola - Probuďte se a poznejte sílu spánku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Noční škola - Probuďte se a poznejte sílu spánku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Noční škola - Probuďte se a poznejte sílu spánku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Není skladem

Krátký popis
Britský vědec, spisovatel a popularizátor vědy Richard Wiseman představuje novou vědu o spánku: přehledně uspořádaný soubor nejnovějších vědeckých poznatků o spánku, jeho důležitosti a nebezpečích spojených s jeho nedostatkem. Upozorňuje na to, že špatný spánek negativně ovlivňuje mezilidské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Noční škola - Probuďte se a poznejte sílu spánku je 182 Kč

Výběr knih autora Richard Wiseman

Zobrazit všechny knihy autora Richard Wiseman
Výběr knih vydavatele Emitos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Emitos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.