Pohřbené tajemství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohřbené tajemství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohřbené tajemství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohřbené tajemství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohřbené tajemství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pohřbené tajemství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Pohřbené tajemství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Není skladem

Pohřbené tajemství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poslední desátý samostatný příběh této série nazvaný POHŘBENÉ TAJEMSTVÍ vyšetřuje kriminální inspektor Thomas Andreasson a právnička Nora LIndeová ********** Na ostrově poblíž Sandhamnu jsou nalezeny kosterní pozůstatky. Stopy naznačují, že by mohlo jít o některou ze dvou žen, které před deseti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohřbené tajemství je 324 Kč

Výběr knih autora Viveca Sten

Zobrazit všechny knihy autora Viveca Sten
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.