Dnes v noci zemřeš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dnes v noci zemřeš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dnes v noci zemřeš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dnes v noci zemřeš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dnes v noci zemřeš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dnes v noci zemřeš koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Čtvrtý díl ze série kriminálních románů Vraždy na Sandhamnu o kriminálním inspektorovi Thomasi Andreassonovi a právničce Noře LIndeové Když byli kriminální inspektor Thomas Andreasson a jeho kolegyně Nora Lindeová povoláni k případu údajné sebevraždy mladého studenta Marcuse, narazili na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dnes v noci zemřeš je 228 Kč

Výběr knih autora Viveca Sten

Zobrazit všechny knihy autora Viveca Sten
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.