Ve špatné společnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ve špatné společnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve špatné společnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve špatné společnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve špatné společnosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ve špatné společnosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Světový bestseller – série Vraždy na Sandhamnu prodáno 7 milionů výtisků ve 40 zemích světa Další devátý samostatný příběh této série nazvaný Ve špatné společnosti vyšetřuje kriminální inspektor Thomas Andreasson a právnička Nora LindeováMladá matka Mina žije v neustálém strachu. Už řadu let ji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ve špatné společnosti je 308 Kč

Výběr knih autora Viveca Sten

Zobrazit všechny knihy autora Viveca Sten
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.