Holka, vzchop se!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holka, vzchop se! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Holka, vzchop se! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Máte někdy podezření, že všichni ostatní mají život vyřešen, ale vy o něm nemáte ani tušení? Pokud ano, Rachel Hollis vám něco řekne: je to lež. Lži, které jsme si říkali tak často, až jsme jim uvěřili Jako zakladatelka internetového portálu TheChicSite.com a generální ředitelka své vlastní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Holka, vzchop se! je 93 Kč

Výběr knih autora Rachel Hollis

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Hollis
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.