Hollywoodu navzdory - Cesta nezávislého filmu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hollywoodu navzdory - Cesta nezávislého filmu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hollywoodu navzdory - Cesta nezávislého filmu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hollywoodu navzdory - Cesta nezávislého filmu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hollywoodu navzdory - Cesta nezávislého filmu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Není skladem

Hollywoodu navzdory - Cesta nezávislého filmu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Unikátní publikace o nezávislém filmu ve světě. Profily legendárních tvůrců, rozhovory a přes dvě stě pohledů a rad od stovky filmařů z 29 zemí světa čtyř kontinentů. Kniha prozrazuje, co je důležitější při tvorbě filmu - praxe nebo vzdělání, a jak se rodí scénář. V knize také najdete zamyšlení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hollywoodu navzdory - Cesta nezávislého filmu je 281 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vítek Formánek, Ondřej Krejcar, Eva Csölleová
Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.