Jak Amálka k poznání přišla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak Amálka k poznání přišla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Amálka k poznání přišla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak Amálka k poznání přišla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jak Amálka k poznání přišla - Formánek Vítek;Csölleová Eva. Patří Vaše dítě k těm, které nepustí mobil z ruky a nemůžete je dostat od obrazovky počítače do reálného světa? Tato ekologicko-sociálně -fantastická pohádka s výchovně -vzdělávacími prvky je určená právě pro vás. Zde si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak Amálka k poznání přišla je 174 Kč

Výběr knih autorů Vítek Formánek , Eva Csölleová

Zobrazit všechny knihy autora Vítek Formánek, Eva Csölleová
Výběr knih vydavatele Petrklíč

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrklíč
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.