Centrální impérium 1 - Hranice impéria, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Centrální impérium 1 - Hranice impéria, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Centrální impérium 1 - Hranice impéria, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Centrální impérium 1 - Hranice impéria, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Není skladem

Centrální impérium 1 - Hranice impéria, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Daniel Hankerson je geneticky vylepšený příslušník císařské rodiny, ale raději než na rodinný vliv a peníze se vždy spoléhal na svou schopnost odhadovat lidi, která mu pomáhá jak při práci pro rozvědku loďstva, tak při hraní karet. Díky ní pozná, že něco visí ve vzduchu, když se ho pokusí při…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Centrální impérium 1 - Hranice impéria, 1. vydání je 290 Kč

Výběr knih autora Jan Kotouč

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kotouč
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.