Hrátky s pastelkami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hrátky s pastelkami koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s pastelkami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hrátky s pastelkami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s pastelkami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s pastelkami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s pastelkami koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Hrátky s pastelkami koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s pastelkami koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s pastelkami koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Není skladem

Hrátky s pastelkami koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s pastelkami koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chcete se naučit kreslit různá zvířátka nebo třeba letadlo? S pomocí návodných obrázků to hravě zvládnete. V knize také najdete spletitá bludiště, omalovánky k vybarvení a další super úkoly. Připravte si pastelky a pojďte na to. Uvidíte, že kreslení je skvělá zábava!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hrátky s pastelkami je 153 Kč

Výběr knih autora Václav Ráž

Zobrazit všechny knihy autora Václav Ráž
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.