Hravá angličtina v křížovkách 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hravá angličtina v křížovkách 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pro ty, kdo si na luštění křížovek v angličtině vytvořili závislost, přinášíme další díl Hravé angličtiny v křížovkách. Na vyluštění čekají úplně nové křížovky a osmisměrky a dočkáte se i svých oblíbených omalovánek. Kdo říká, že angličtina bývá vždycky jenom dřina? Osmisměrky s křížovkami…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hravá angličtina v křížovkách 3 je 148 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pospíšilová, Drahomír Trsťan
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.