Cesta Karla IV. do Francie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 089 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta Karla IV. do Francie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 089 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta Karla IV. do Francie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 162 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta Karla IV. do Francie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
995 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Cesta Karla IV. do Francie - Šmahel František. Cesta Karla IV. představuje v domácí medievalistické literatuře dílo vskutku výjimečné. Autor poslední velkou diplomatickou cestu císaře Karla IV. pojal jako dialog mezi textem a obrazem, mezi dobovými relacemi kronikářů s reportážními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta Karla IV. do Francie je 1 082 Kč

Výběr knih autora František Šmahel

Zobrazit všechny knihy autora František Šmahel
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.