Hypertrofická kardiomyopatie a příbuzná témata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 497 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hypertrofická kardiomyopatie a příbuzná témata koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
497 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Hypertrofická kardiomyopatie (HCM) je známa již 50 let. Vývoj znalostí o tomto dědičném onemocnění je velmi zajímavý a řada poznatků má význam překračující hranice jedné nemoci. Od původního názoru, že zbytnění srdce při HCM je vlastně tumorem, se naše znalosti posunuly objevem jeho dědičné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hypertrofická kardiomyopatie a příbuzná témata je 497 Kč

Výběr knih autora Josef Veselka

Zobrazit všechny knihy autora Josef Veselka
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.