I'm Sticking With You Too

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I'm Sticking With You Too koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
I'm Sticking With You Too koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I'm Sticking With You Too koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pohádky od společnosti Simon & Schuster.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I'm Sticking With You Too je 215 Kč

Výběr knih autora Smriti Halls

Zobrazit všechny knihy autora Smriti Halls
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.