Ideje a zbožnost v Platónově dialogu Euthyfrón

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ideje a zbožnost v Platónově dialogu Euthyfrón koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ideje a zbožnost v Platónově dialogu Euthyfrón koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ideje a zbožnost v Platónově dialogu Euthyfrón koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ideje a zbožnost v Platónově dialogu Euthyfrón koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ideje a zbožnost v Platónově dialogu Euthyfrón - Havlíček Aleš. Tato monografie je upravenou verzí autorovy disertační práce. Autor si zde klade za cíl podat výklad smyslu idejí v Platónově dialogu Euthyfrón, který je většinou interpretů považován za první dialog, v němž se vyskytuji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ideje a zbožnost v Platónově dialogu Euthyfrón je 125 Kč

Výběr knih autora Aleš Havlíček

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Havlíček
Výběr knih vydavatele Univerzita J.E. Purkyně

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita J.E. Purkyně
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.