Iluze konstrukcí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Iluze konstrukcí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Iluze konstrukcí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Iluze konstrukcí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Marka Přibila Iluze konstrukcí (Máchovy literární zápisníky) prověřuje platnost faktů, jež stály u zrodu hypotéz o těchto pramenech, a zpřesňuje tak nejbližší kontext Máchova Zápisníku i jeho pozici v souboru máchovských dokumentů. Autor zde přezkušuje dohady, jež vycházely jednak z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Iluze konstrukcí je 217 Kč

Výběr knih autora Marek Přibil

Zobrazit všechny knihy autora Marek Přibil

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.