Literární studie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Literární studie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literární studie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literární studie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Literární studie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Literární studie - Čapek Jan Blahoslav. Publikace Literární studie je komentovaným výborem z díla českého literárního historika, komeniologa a publicisty Jana Blahoslava Čapka, zahrnuje jeho recenze, studie a stati z let 1924-1980, včetně těch publikovaných v zahraničí a v samizdatu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Literární studie je 310 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jan Blahoslav Čapek, Lukáš Holeček

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.