Krocení nestvůr nevědomosti -Societas incognitorum eruditorum a článková bibliografie časopisu Acta incognitorum (1976–1988)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krocení nestvůr nevědomosti -Societas incognitorum eruditorum a článková bibliografie časopisu Acta incognitorum (1976–1988) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krocení nestvůr nevědomosti -Societas incognitorum eruditorum a článková bibliografie časopisu Acta incognitorum (1976–1988) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krocení nestvůr nevědomosti -Societas incognitorum eruditorum a článková bibliografie časopisu Acta incognitorum (1976–1988) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krocení nestvůr nevědomosti -Societas incognitorum eruditorum a článková bibliografie časopisu Acta incognitorum (1976–1988) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Učená společnost“ Societas incognitorum eruditorum (SIE) představovala jedinečné a zároveň uzavřené společenství lidí, kteří se nehodlali smířit s kulturním a vzdělávacím diktátem totalitního režimu tzv. normalizačního Československa. Za hranicí legality vytvořili svobodné prostředí k šíření…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krocení nestvůr nevědomosti -Societas incognitorum eruditorum a článková bibliografie časopisu Acta incognitorum (1976–1988) je 354 Kč

Výběr knih autora Dominik Melichar

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Melichar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.