Článková bibliografie časopisu Dialog (1966-1969, 1990-1992)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Článková bibliografie časopisu Dialog (1966-1969, 1990-1992) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Článková bibliografie časopisu Dialog (1966-1969, 1990-1992) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Článková bibliografie časopisu Dialog (1966-1969, 1990-1992) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Článková bibliografie časopisu Dialog (1966-1969, 1990-1992) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Není skladem

Krátký popis
Článková bibliografie představuje časopis Dialog, který vycházel ve dvou etapách: od dubna 1966 do srpna 1969, kdy bylo vydávání časopisu zastaveno, a v letech 1990–1992, kdy (v letech 1990–1991) periodikum vycházelo pod názvem Severočeský Dialog. Časopis byl od začátku spojen se specifickým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Článková bibliografie časopisu Dialog (1966-1969, 1990-1992) je 364 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.