Durychhalten!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Durychhalten! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Durychhalten! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Durychhalten! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Durychhalten! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
454 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Durychhalten! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
456 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vzájemná korespondence Jakuba Demla a Jaroslava Durycha z let 1906 až 1959 (s těžištěm v letech 1906–1909 a 1916–1930) zachycuje dlouhodobý vztah dvou spisovatelů naplněný intenzivní kooperací i ostrými konflikty. Deml sehrál pro Jaroslava Durycha několikrát iniciační roli – při prvních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Durychhalten! je 425 Kč

Výběr knih autora Jakub Deml

Zobrazit všechny knihy autora Jakub Deml

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.