Improvizace ve škole

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Improvizace ve škole koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Improvizace ve škole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Improvizace ve škole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je napsaná především pro praktické použití. Nad nepatrným teoretickým výkladem dominují hry a cvičení. Je určena především učitelům a žákům SŠ, ale i základních uměleckých škol. Vhodná pomůcka pro předměty dramatická výchova, osobně sociální výchova, jazykové a literární praktikum,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Improvizace ve škole je 245 Kč

Výběr knih autorů Roman Musil , Machalíková Jana

Zobrazit všechny knihy autora Roman Musil, Machalíková Jana
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.