Jak Hurvinek Popelku Naruby Obratil

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak Hurvinek Popelku Naruby Obratil koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Hurvínek, Spejbl, Mánička a Žeryk jsou nejoblíbenější loutky na světě. Tisíce dětí sledují jejich starší i nová dobrodružství. Jak Hurvínek Popelku naruby obrátil přináší další příběh pro děti na CD. Opět nebudou chybět tradiční interpreti Miloš Kirschner a Helena Štáchová

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak Hurvinek Popelku Naruby Obratil je 99 Kč

Výběr knih autorů Helena Štáchová , Miloš Kirschner

Zobrazit všechny knihy autora Helena Štáchová, Miloš Kirschner
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.