Jak se dělá LESNÍ ZAHRADA

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 392 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se dělá LESNÍ ZAHRADA koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se dělá LESNÍ ZAHRADA koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se dělá LESNÍ ZAHRADA koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
432 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se dělá LESNÍ ZAHRADA koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lesní zahrada nebo také jedlý les je zahrada produkující potraviny, založená na modelu přírodního lesa. Tvoří ji ovocné stromy a keře, skořápkoviny, vytrvalá zelenina a byliny. Dá se přizpůsobit na míru každému pozemku od maličké městské zahrádky až po velkou venkovskou zahradu. Pečlivé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se dělá LESNÍ ZAHRADA je 409 Kč

Výběr knih autora Patrick Whitefield

Zobrazit všechny knihy autora Patrick Whitefield
Výběr knih vydavatele Permakultura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Permakultura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.