Kompostuji, tedy jsem - Jak zpracování biologického odpadu ozdravuje celý ekosystém – ve městě i na vesnici

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kompostuji, tedy jsem - Jak zpracování biologického odpadu ozdravuje celý ekosystém – ve městě i na vesnici koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kompostuji, tedy jsem - Jak zpracování biologického odpadu ozdravuje celý ekosystém – ve městě i na vesnici koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kompostování je neodmyslitelně spjato s životem a zdravím celého ekosystému, tedy i nás samotných. Publikace odhalí, jak to příroda dělá, aby v ní energie bez přestání kolovala - jak každý den ladně "kompostuje". Úvodní články publikace přiblíží kompost jako kulturu člověka a jeho benefity pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kompostuji, tedy jsem - Jak zpracování biologického odpadu ozdravuje celý ekosystém – ve městě i na vesnici je 256 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Permakultura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Permakultura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.