Jak žít minimalisticky - Vědomá skromnost, cirkulární domácnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak žít minimalisticky - Vědomá skromnost, cirkulární domácnost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak žít minimalisticky - Vědomá skromnost, cirkulární domácnost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Klíče k soběstačnosti 10 – Jak žít minimalisticky svým čtenářům přináší úlevné zjištění. Zatímco společnost obvykle radí, co dělat, co si koupit a kým se stát... Permakultura spíše ukazuje cestu, na které svá přesvědčení odhazujeme a navracíme se k tomu, kým jsme (ze stavu, kým jsme se stali). …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak žít minimalisticky - Vědomá skromnost, cirkulární domácnost je 239 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv
Výběr knih vydavatele Permakultura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Permakultura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.